2005-09-16

Nā Hua'ōlelo Hou – 20050916

Aloha mai kākou! I kēia lā, e ho'opa'a ana au i kēia mau hua'ōlelo hou.

animal - holoholona
veterinary - kauka holoholona
dentist - kauka niho
carpenter - kamanā
farmer - mahi 'ai
What's the problem? - He aha ka pilikia?
cliff - pali
tourist - po'e māka'ika'i
many tourists - nui nā po'e māka'ika'i
to follow - hahai
to follow the trail - hahai i ke ala hele
round trip - holopuni
one-way - holokahi
How's it going? - Pehea ka holo 'ana?
to flush the toilet - ho'oholo i ka wai o ka lua
valley - awāwa
Kalalau Valley - ke awāwa 'o Kalalau
to call, give a name to - kapa
to be called, named - kapa 'ia
side - 'ao'ao
this side of the island - kēia 'ao'ao o ka mokupuni
beach - kahakai
the first beach - ke kahakai mua
Have you perhaps seen ~? - Ua 'ike paha 'oe ~?
maybe, perhaps, probably - paha
maybe not, probably not, likely not - 'a'ole paha
maybe so - pēlā paha
K or H - K ā H paha
two or three - 'elua ā 'ekolu paha
I may go., I might go. - Hele paha au.

1 comment:

DKMaialetti said...

Aloha,

Your Blog is GREAT! I am of Hawaiian Ancestry. I live on the mainland and have never been to the Islands. I have been trying to teach myself the Hawaiian language. I plan to check out your blog on a regualr basis.
Keep up the good work.

Mahalo nui loa.
Dee