2014-06-23

Ka hale hoʻolimalima DVD ʻo Geo

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha! Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?
 
Hele paha ʻoukou i ka hale kiʻiʻoniʻoni i kēlā me kēia manawa?  Pipiʻi loa ke kiʻiʻoniʻoni ma Iāpana nei.  He 18 kālā ʻAmelika ke kiʻiʻoniʻoni ma ʻaneʻi.  Pipiʻi, ʻeā?  ʻO ka mea maikaʻi i loko o ka hale kiʻiʻoniʻoni, ʻo ia ka papakaumaka nunui me nā pahu leo nui.  Pipiʻi ke kiʻiʻoniʻoni a paʻahana nō hoʻi au, no laila, makemake au e nānā i nā wikiō ma YouTube a i ʻole i ka hale hoʻolimalima DVD e hoʻolimalima i nā DVD.  Ua loaʻa nā hale hoʻolimalima wikiō nui a me nā hale hoʻolimalima liʻiliʻi ma Iāpana, akā, hiki ke nānā me ka maʻalahi i nā wikiō ma ka pūnaewele i kēia mau makahiki a liʻiliʻi nā hale hoʻolimalima wikiō.  Ua pani kēlā me kēia hale hoʻolimalima wikiō liʻiliʻi a i kēia manawa, koe nā hale hoʻolimalima DVD nui wale nō.  Ua loli ke au o ka manawa o kēia lā.  Ua kapa ʻia kēia ʻano wahi i ka hale hoʻolimalima wikiō ma mua, akā, ʻaʻohe wikiō i loko, a loli ka inoa.  He hale hoʻolimalima DVD (dēwīdē) i kēia manawa.

I nehinei a ia lā aku, ua hele au i ka hale hoʻolimalima DVD ʻo Geo.  He hui hoʻolimalima DVD nui kēia a puni Iāpana nei.  Hiki ke hoʻolimalima i nā DVD, nā sēdē, nā puke kātuna, a me nā pāʻani kamepiula ma Geo.  He 96 kālā Kepanī (e like me hoʻokahi kālā ʻAmelika) i ka DVD kahiko no hoʻokahi pule.  Emi, ʻaʻole anei?

ʻO ka hale hoʻolimalima DVD ʻo Geo
Nā pāʻani kamepiula, nā DVD, nā sēdē, nā puke kātuna
He 96 kālā Kepanī i ka DVD kahiko
Kaupalena ʻia a hiki i 20 DVD
Ka pahu hoʻihoʻi a me ka mīkini kūʻai ma waho
Nui nā DVD
ʻO Haeshin kekahi kiʻiʻoniʻoni punahele oʻu
Nā puke kātuna
Nā puke kātuna ʻo Fairy Tail

A hui hou!





Nā huaʻōlelo:
hale kiʻiʻoniʻoni - movie theater,  영화관, 映画館
papakaumaka - screen,  화면, 画面
nunui - huge,  크다, でかい
pahu leo - speaker,  스피커, スピーカー
paʻahana - busy,  바쁘다, 忙しい
hoʻolimalima - to rent, レンタルする
hale hoʻolimalima wikiō - video rental shop, レンタルビデオ店
hale hoʻolimalima DVD (dēwīdē) - DVD rental shop, レンタルDVD店
i nehinei a ia lā aku - the day before yesterday,  그저께, 一昨日
puke kātuna - comic book, 만화, 漫画
pāʻani kamepiula - computer game, PC 게임,  パソコンゲーム
mīkini kūʻai - vending machine,  자동판매기, 自動販売機


No comments: