2006-11-27

'O Leokāne Pryor

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me nā hoa aloha. Pehea mai nei ‘oukou?


Ua kū‘ai mai au i kēia sēdē na Leokāne Pryor. ‘O Maunahele ka inoa. Makemake nui nō au i nā mele a pau o kēia sēdē. Inā pono au e koho i ho‘okahi mele maika‘i wale nō o kēia sēdē, koho au iā ‘Ehukai. Nahenahe nō ka leo o Leokāne Pryor! Eia ke mele:


‘Ehukai
He wai nani a‘o ‘Ehukai
E hea wale mai ana
Me ka ‘i‘ini pau ‘ole

Ke one wela a‘o ‘Ehukai
E hō‘olu mai a ho‘oheno mai
Pumehana i ka pu‘uwai

Ka ‘ume mai i ka ‘ehukai
E lawe mai i ke onaona
Ho‘opē me ka ‘ano‘i

Hā‘ale ke aloha no ‘Ehukai
Puliki mai ke kai i ka lā
Ha‘a hiwahiwa mai ka lani

Ha‘ina ka puana a‘o ‘Ehukai
Pumehana me ke aloha
Pili me ke hau‘oli


E Leokāne Pryor, inā heluhelu ‘oe i kēia, e ‘olu‘olu ‘oe e ho‘omau e haku i nā mele! Makemake au i kāu mele a me kou leo!

A hui hou!

No comments: