2016-10-07

Nā piku keʻokeʻo maloʻo Kuleke

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha!  Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

Hū ka ʻono o nā piku, ʻeā?  Makemake au i nā piku maka a me nā piku maloʻo.  Ke hele au i ka hale ʻaina ʻĪkālia, makemake au e ʻoka i nā piku me ka hame kākāmaka (fichi con prosciutto crudo).  Ke hele au i ka hale puhi palaoa, makemake au e kūʻai mai i ka palaoa piku me nā walanuka. Ke hele au i ka mākeke nui e huli i kekahi ʻai māmā, makemake au e koho i nā piku maloʻo. Eia kekahi, ʻike paha ʻoe i ka monamona o nā piku i lapalapa me ka waina ʻulaʻula (fichi al vino rosso).  ʻOno loa!

I kēlā mahina aku nei, ua kūʻai mai au i kēia ʻano piku keʻokeʻo maloʻo Kuleke o ka hui ʻo Delta International.  Ua kākomo ʻia kēia mau piku maloʻo mai ka hui Kuleke ʻo Osman Akça.  He 600 kālā Kepanī no hoʻokahi ʻeke o 300 kalame.  ʻAno pipiʻi, akā, palupalu loa kēia ʻano piku ma muli o ka nui o ka hua.

Nā piku


Nā piku me ka hame kākāmaka


Ka palaoa piku me nā walanuka


Nā piku i lapalapa me ka waina ʻulaʻula
Nā piku keʻokeʻo maloʻo Kuleke


Nā piku maloʻo


A hui hou!
 

No comments: