2016-09-19

Park Hyesin (박혜신)

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha!  Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

Makemake paha ʻoukou i ka puolo a hoʻolohe i nā mele i kēlā me kēia lā.  ʻO au pū.  ʻAʻole au hoihoi i nā polokalamu kīwī Kepanī, no laila, ʻaʻohe aʻu kīwī.  ʻOi aʻe koʻu makemake i ka puolo.  ʻAʻole hiki iaʻu ke hoʻomau e ola me ka hoʻolohe ʻole ʻana i ka puolo.  Hoʻonuinui iki paha au i ka ʻōlelo.

Nui nā ʻano puolo aʻu e hoʻolohe ai e laʻa me ka puolo ʻAmelika, ka puolo Palani, ka puolo ʻInidonesia, ka puolo Wiekanama a keu aku i ka puolo Hawaiʻi a me ka puolo Kōlea.

I kēlā makahiki aku nei, i koʻu huli ʻana i kekahi mele Kōlea ma YouTube loaʻa ka wikiō puolo o Park Hyesin (박혜신) i ka papa wikiō ma ka ʻaoʻao ʻākau. ʻO Keopi Han Jan (커피 한 잔) ka inoa o ke mele.  ʻO ke kope, ʻo ia hoʻi ka meainu, ka manaʻo o keopi (커피), ʻo hoʻokahi ka manaʻo o han () a laila ʻo kīʻaha a i ʻole pola ka manaʻo o jan ().  No laila, ʻo Hoʻokahi Pola Kope ka manaʻo o kēia mele.

ʻO Park Hyesin kekahi puʻukani punahele aʻu. He leo halulu kona. Kūliʻu kona leo a hīmeni ikaika loa ʻo ia.  Ua hānau ʻia ʻo ia ma ka lā 21 o Pepeluali i ka makahiki 1982 ma ke kaona ukali o Seoul i kapa ʻia ʻo Gwangju (광주시, 廣州市) He 34 ona makahiki i ka makahiki nei.  I koʻu manaʻo, he wahine uʻi loa, ʻeā?

Hiki iā ʻoukou e huli i kāna mau mele ma YouTube ma ʻaneʻiLoaʻa kona mau ʻōʻioʻio ma ʻaneʻi.

Park Hyesin me ka lole ʻulaʻula

I loko o ke kaʻakōnelo

He kiʻi pāʻoihana

Ka wikiō puolo ʻo Hoʻokahi Pola Kope

Ka wikiō puolo ʻo Hoʻokahi Pola Kope

Ka wikiō puolo ʻo Hoʻokahi Pola Kope

Ka wikiō puolo ʻo Hoʻokahi Pola Kope

Ka wikiō puolo ʻo Hoʻokahi Pola Kope

Eia ke mele ʻo 커피 한잔 (Hoʻokahi Pola Kope)


커피 한잔을 시켜 놓고
그대 때를 기다려 봐도
웬일인지 오지를 않네
속을 태우는구려

팔분이 지나고 구분이 오네
일분만 지나면 나는 가요
정말 그대를 사랑해
속을 태우는구려

그대여 오시나
사랑아 기다려요
불덩이 같은 가슴
엽차 한잔을 시켜 봐도
보고싶은 그대 얼굴
속을 태우는구려

그대여 오시나
사랑아 기다려요
불덩이 같은 가슴
엽차 한잔을 시켜 봐도
보고싶은 그대 얼굴
속을 태우는구려
  
A hui hou!






























No comments: