2014-05-29

Ke kī ʻōmaʻomaʻo ʻo Hatsukoi

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha! Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

I kēia pō, ua loaʻa iaʻu he kī hou.  He kī ʻōmaʻomaʻo kēia, akā, ʻano ʻokoʻa, no ka mea ua kāwili ʻia kēia kī ʻōmaʻomaʻo me nā lauʻala.  Ua hoʻokomo ʻia ka pili lemi a me nā lemi ʻōmaʻomaʻo.  Ua like ke ʻala o kēia kī me ke ʻala o ka lemi a ʻano like ka ʻono o kēia kī me ke kī ʻōmaʻomaʻo.

Hoihoi ka inoa o ua kī nei.  ʻO Hatsukoi 初恋 ka inoa.  ʻO mua loa ka manaʻo o hatsu 初 a aloha ka manaʻo o koi 恋, no laila o ke aloha mua loa a i ʻole ke aloha maka mua ka manaʻo o kēia inoa.  No laila, i loko o ke kiʻi o ka pahu kī, hiki ke ʻike ʻia ke kiʻi o ʻelua keiki.

He kī mai ka hale kūʻai kī ʻo Lupicia kēia.  Nui loa koʻu makemake iā Lupicia no ka mea nui nā ʻano kī ma laila.  Eia kekahi, nani ka hakulau o nā huamana o Lupicia.


Ke alo o ka pahu kī

Ke kua o ka pahu kī
Nā ʻeke kī
Ua mākaukau au!
He kī ʻōmaʻomaʻo ʻo Hatsukoi
ʻOno loa!

A hui hou!

No comments: