2014-05-17

Ka Hoʻolauleʻa Loke O Huis Ten Bosch 2014

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha! Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

Ua hoʻomaka ka Hoʻolauleʻa Loke o Huis Ten Bosch i ka pule nei i hala ma ka lā 9 o Mei.  Kamaʻāina ʻoe iā Huis Ten Bosch?  He pāka i kūkulu ʻia me ke ʻano kaona ma Hōlani.  ʻO ka hale ma ka ululāʻau ka manaʻo o kēia inoa ma ka ʻōlelo Hōlani.  A ua kākau ʻia ma Wikipikia ʻo Huis Ten Bosch kekahi o nā ʻekolu hale noho kūhelu o ka ʻohana aliʻi ma Hōlani.  I ʻekolu makahiki aku nei aʻu i hele ai i ka Hoʻolauleʻa Loke no ka manawa mua a ʻoi aku ka nani i kēia makahiki.  Loaʻa hoʻokahi kaukani ʻano loke like ʻole a loaʻa hoʻokahi miliona loke i ka Hoʻolauleʻa Loke!  Hū ka nui!  Ua maopopo?  Hoʻokahi miliona loke!  Na wai i helu i nā pua a pau?!

Ua hele au i Huis Ten Bosch ma ke kaʻaahi kūikawā ʻo Huis Ten Bosch mai ke kahua kaʻaahi Hakata.  Ma kahi o ʻelua hola ka lōʻihi o ka hele ʻana ma ke kaʻaahi.

I ka hōʻea ʻana i ke kahua kaʻaahi Huis Ten Bosch, ua nui loa nā malihini e like me aʻu i makemake e ʻike i nā loke nani, e paʻi i nā kiʻi o nā loke like ʻole a e honihoni i nā loke ʻaʻala.  Ua kupaianaha nō!

ke kaʻaahi kūikawā ʻo  Huis Ten Bosch

Ka hōʻailona o Huis Ten Bosch

Ka Hoʻolauleʻa Loke o Huis Ten Bosch 2014
Nā loke me ka huila makani
Nā loke like ʻole
Nā loke ʻākala nani
Ke ala pāka me nā loke
Nā loke ʻalani
Nā loke ʻē aʻe
Nā loke poni ma mua o kekahi hale kuʻuna Hōlani
Ka pōkē loke nunui i loko o ka hōkele ʻo ʻEulopa

A hui hou!

No comments: