2011-03-30

Kaʻu huakaʻi i Kōlea - Malaki 2011 - ka lā mua 03/04

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha. Pehea ʻoukou i kēia lā?

Ma hope o ka ʻaina awakea o ka lā mua, ua hele au i ke Kikowaena Aupuni o nā Pāhiahia Kuʻuna Kōlea ma Busan (국립부산국악원) e nānā i kekahi hōʻike o ka hulahula a me ka puolo kuʻuna Kōlea. ʻAkahi nō au a hele i laila. Ua nui koʻu pūʻiwa i ka nani o kēlā hale a me ka pā. Ua paʻi au i kekahi mau kiʻi ma ka pā a i loko o ka lumi hoʻokipa o ka hale. Ua makemake au e paʻi i kiʻi a i ʻole wikiō o ka hōʻike, akā, ua pāpā ʻia. He kanaiwa minuke ka lōʻihi o ka hōʻike a ua uku au i 6,400 kālā Kōlea (ma kahi o ʻeono kālā ʻAmelika) no ke kikiki. Inā hele ʻoukou i Busan, e hele aku i laila e nānā i ka hōʻike.

ka pā


He kiʻi i paʻi ʻia a kokoke o ka pā. Nani kēia hakulau kuʻuna Kōlea i haku ʻia i nā winihapa.

He kiʻi o ka ʻaoʻao o ka noho lōʻihi ma ka pā. Makemake nui ʻia nā manu ʻū ma Kōlea. He hōʻailona o ke ola lōʻihi a me ke olakino maikaʻi ka manu ʻū.


He kukui lewa me ka pulelehua ma ka lumi hoʻokipa


He hakulau o ka pulelehua paha ma ka puka


Kekahi kukui ʻē aʻe


kaʻu kikiki


Ua loaʻa kekahi wikiō ma ka pūnaewele o ka hulahula kuʻuna Kōlea aʻu i nānā ai ma kēlā lā. ʻO 춘앵전 (春鶯囀) ka inoa. ʻAno paʻakikī kēia mau huapalapala Pākē. Makemake au i ka puolo o kēia hulahula.




A hui hou!

ʻAʻole pau...

1 comment:

Brenda greg said...

Hauʻoli loa wau i ka haʻi ʻana aku i kaʻuʻike ma ʻaneʻi, ʻo Brenda koʻu inoa a hauʻoli mau wau. A hiki i kā kaʻu kāne ʻōlelo ʻo wau e hoʻopunipuni ana iā ia, a laila lilo lāua i kāne hilahila, ʻaʻole hiki ʻole ʻo ia ke manaʻoʻiʻo, ʻaʻole hoʻi nāna i hilinaʻi i kaʻu mau ʻōlelo a kākau mākou no kahi haki, No ka wā lōʻihi, ua ho'āʻo wau e neʻe nei akā ʻaʻole hiki iaʻu ke noho me ia, no laila hoʻomaka wau i kahi ʻimi no ka hoʻi ʻana o kaʻu kāne, a laila wau i kapa ʻia ʻo Dr.IZOYA. ʻO kahi kāne nui aʻu i hele ai ma hope, hoʻolei ʻo ia i kahi aloha aloha a hoʻihoʻi i kaʻu kāne i loko o 24Hours. me kēia, eia wau eia e kaʻana o ka hoʻopuka ʻo Dr. IZOYA, hiki iā ia ma o drizayaomosolution@gmail.com He ikaika maoli nō a ʻike ʻo ia i kēia mau mea ...
(1) Ke aloha o ka punahele o nā ʻano like ʻole. (2) Hōʻalo i ka hoʻohemo ʻana. (3) Hoʻopau i ka male.