2011-03-07

Ka Pōpoki 001

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha! Pehea ʻoukou i kēia lā?

He kanaka aloha nui au i nā pōpoki! I koʻu wā liʻiliʻi a i koʻu noho ʻana me koʻu mau mākua ma ʻAmelika, ua mālama mau mākou i nā pōpoki ma ka hale. Inā hiki, makemake nō au e mālama i kekahi pōpoki i kēia manawa kekahi ma Iāpana nei, akā, pāpā ʻia ka mālama ʻana i nā hānaiahuhu ma koʻu hale papaʻi ma ʻaneʻi. Aloha ʻino.


E hoʻāʻo ana au e hoʻouka i kekahi mau kiʻi o nā pōpoki i kēlā me kēia manawa ma kaʻu puke moʻomanaʻo pūnaewele. E hoʻomaka au me kēia kiʻi i kēia lā. Ua loaʻa kēia pōpoki ma ʻaneʻi. Nani nā maka o kēia pōpoki, ʻeā? ʻO ka mea maʻamau, ʻoi aku koʻu makemake o nā pōpoki wīwī ma mua o nā pōpoki ʻano momona. I koʻu manaʻo, nui loa ka nani o nā pōpoki wīwī me ka helehelena e like me ka huinakolu a me ka huelo lōʻihi a wīwī.

He pōpoki kāu? ʻAe? Laki nō ʻoe!

A hui hou!

No comments: