2016-02-21

Ka hale puhi palaoa ʻo Full Full

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha!  Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

Ma mua o koʻu hele ʻana e hoʻolohe i ka ʻaha mele kīkā Pukikī ma ACROS Fukuoka i nehinei, ua hele au i ka hale puhi palaoa ʻo Full Full (フルフル天神パン工房 Furu Furu Tenjin Pan Kōbō) ma Tenjin ma ka ʻaoʻao ʻākau o ka hale kūʻai puke ʻo Junkudō (淳久堂 Junkudō).  ʻAno hou ia hale puhi palaoa ma Tenjin, akā, loaʻa nā hale puhi palaoa ʻo Full Full ʻē aʻe ma Fukuoka nei.  ʻOno loa ka palaoa Palani me nā kowaū (明太子 mentaiko) ma Full Full!  Kaulana loa ʻo Fukuoka i nā kowaū.

Ma kahi o 30 kenimika ka lōʻihi o ka palaoa Palani me nā kowaū o Full Full a 380 kālā Kepanī ke kumukūʻai.  ʻAno pipiʻi, akā, pipiʻi nā mea a pau ma Iāpani.


Ka hakulau lōkō

Ka hale puhi palaoa ʻo Full Full

I loko o ka hale puhi palaoa

Ke ʻeke o ka palaoa Palani me nā kowaū

Ke kua o ke ʻeke

Ka palaoa Palani me nā kowaū

Ka palaoa Palani me nā kowaū

A hui hou!

No comments: