2013-07-16

Ka Pāʻina Lā Hānau

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha! Pehea mai nei ʻoukou i kēia mau lā?  Holo ʻāwīwī ka manawa, ʻeā?


Ua kono ʻia au e koʻu mau hoaaloha e hele i ka hale ʻaina no ka pāʻina o koʻu lā hānau.  ʻO koʻu lā hānau kēia lā, no hoʻi , ka lā ʻumikūmāono o ka mahina ʻo Iulai.  Ma hope o ka noʻonoʻo ʻana iho, ua koho au i kekahi hale ʻaina Tailani i kapa ʻia ʻo ศาลาริมน้ำ Sala Rim Naam ma Fukuoka nei.  ʻAno kahiko kēia hale ʻaina.  Ua lohe au ua hoʻomaka ʻia kēia hale ʻaina ma waho o iwakālua makahiki aku nei, akā, ʻakahi nō au i hele i laila e ʻai. 


ʻO ka hōʻailona hale ʻaina


E like me ka maʻamau, ua ʻoka au i ʻōmole pia.  He ʻano pia Tailani kēlā.  ʻO ช้าง Chang ka inoa o kēlā pia.  He pia Tailani pia kaulana loa!  ʻĀ!  ʻO ʻelepani ka manaʻo o ช้าง chang.  Inā paʻi au i kiʻi o ka lepili i luna o ka ʻōmole, hiki nō ke ʻike ʻia ʻelua ʻelepani i loko o ka lepili ʻōmaʻomaʻo.  Inā hoihoi ʻoe, e kaomi i kēia loulou o ka hui pia ʻo Chang.  Ma hope o ka inu ʻana i ka pia, ua hoʻomau au e inu i kekahi mau kīʻaha meainu lama, no ka mea, ua hoʻokomo ʻia ka wai niu a me ka wai manakō i loko!  Ua ʻono loa! 



He meainu lama me ka wai niu a me ka wai manakō

He sāleta pea Hawaiʻi me nā ʻōhiʻa lomi




He nulu, ka meleni ʻawaʻawa a me nā ʻōpae
 

He palaoa palai Tailani i hoʻokomo ʻia i nā lauʻai



He mau ปอเปี๊ยะทอด popia thot  nā lola kupulau i palai hoʻoluʻu

He mau ปอเปี๊ยะสด popia sot - nā lola kupulau maka



He ʻaikalima niu me ke kī pīkake



Ua ʻono loa nā meaʻai a pau ma kēia hale ʻaina a makemake au e hele hou i laila!

Makemake au e aʻo mai i nā ʻōlelo ʻē aʻe.  He aha ka manaʻo o ka inoa o kēia hale ʻaina?  Ma ka ʻōlelo Tailani, he ʻaleʻo a i ʻole pāpaʻi ka manaʻo o ศาลา sala, he kapa, lihi a i ʻole ʻae ka manaʻo o ริม rim, a he muliwai ka manaʻo o น้า ม naam.  No laila, he ʻaleʻo ma ke kapa o ka muliwai a i ʻole he pāpaʻi ma ke kapa o ka muliwai ka manaʻo o Sala Rim Naam.  Ua hoʻohana au i ka puke wehewehe ʻōlelo Tailani ma Thai-language.com no ka huli ʻana i nā huaʻōlelo.  Hoihoi nō!

A hui hou!






































No comments: