2009-09-14

Ka hua moa sesame

Aloha mai nō kākou e nā makamaka heluhelu a me koʻu mau hoaaloha. Pehea mai nei ʻoukou i kēia lā?

Ua loaʻa iaʻu kēia meaʻono mai kekahi haumāna aʻu i kēia lā! He makana mai Tōkyō kēia, a ʻaʻole hiki ke kūʻai ʻia mai ma Fukuoka nei. He mea minamina kēia, no ka mea, nui ka ʻono o kēia meaʻono kaulana! He aha lā kēia meaʻono? ʻO ごまたまご goma tamago ka inoa a ʻo semame ka manaʻo o ごま goma a ʻo hua moa ka manaʻo o たまご tamago.

Hoʻokahi hua moa sesame me ka wahī pepa

A e nānā kākou iā loko o kēia meaʻono. Aia ke kokoleka keʻokeʻo ma waho, ka meaʻono ma loko a ka mea hoʻopipili sesame ʻeleʻele ma ka waena o ka meaʻono.
Eia ʻelua hua moa sesame. Like ʻo waho me ka hua moa, akā, like ʻo loko me ka meaʻono.

A pehea lā ka ʻono o kēia meaʻono? ʻĒēēēē! ʻO ka palekaiko! Inā hele koʻu hoaaloha i Tōkyō, e noi ʻoe i kēia meaʻono. Kūʻai ʻia ʻo Goma Tamago ma ke kahua mokulele ma Tōkyō! Inā ʻaʻole hiki iā ʻoe ke kali, eia ka loulou o ka hui. Ua heluhelu au i ke kahua paʻa i kēia manawa aia hoʻokahi haneli a me ʻekahi ikehuʻā i hoʻokahi hua moa sesame. ʻAno pipi, akā, he mea hāʻehuola ka sesame ʻeleʻele, ʻaʻole anei? A pehea ke kokoleka keʻokeʻo? He mea hāʻehuola ke kokoleka keʻokeʻo? Inā ʻai i hoʻokahi hua moa sesame, ʻaʻole pilikia! Hoʻokahi haneli a me ʻekahi ikehuʻā wale nō! Akā, hiki lā iā wai ke ʻai i hoʻokahi wale nō?! ʻAe, he nīnau maikaʻi kēia.

ʻO ka piopio sesame ʻeleʻele. E huli iā ia ma Tōkyō!

Mahalo e Kelue i kēia meaʻono aʻu e makemake nui ai!

A hui hou!

No comments: